5 Haziran 2008 Perşembe

FIRINDA KANAT IZGARA

Ben tavuk denilince en çok kanadını sevenlerdenim. Daha bir lezzetli geliyor bana, hele biraz marine edip fırınlarsanız yada bir griliniz varsa evde de ızgara keyfi yapabilirsiniz. Benim bir grilim yok ama muhakkak almak istiyorum. Bu nedenle fırınladığım tavuk kanatlarını da size ikram ediyorum buradan.
Yanına da prinç pilavı ile servis ediyorum.


MALZEME

1 Paket tavuk kanadı
2 yemek kaşığı ketçap
1 çay kaşığı kekik
1 çay kaşığı pulbiber
1 yemek kaşığı kadar tereyağ
yeterince tuz
YAPILIŞI
İyice yıkanmış olan tavuk kanatlarını bir kaba alın ve tüm malzemeleri ilave edip harmanlayın. ve teflon fırın kabına dökün üzerlerine küçük parçalar halinde tereyağ koyun ve 200 dereceli fırında üzerleri kızarana kadar pişirin.
Ben 2 adet patetesi de kalın doğrayıp bu karışıma ilave ettim.Çok iyi oluyor. Tavsiye olunur tüm cümle aleme...

8 yorum:

Feyza Fidan dedi ki...

Koca kadın olana kadar tavuktan nefret ettim, sonra soslu kanatla birlikte tam bir tavuk sever oldum...Enfes olmuş kanatlar..Ellerine sağlık Ayşecim,
Sevgiler...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Miss olmuş misss Ayşe'cim ellerine sağlık.. Kanadı ben de severim, hele de sosluysa, mmm..

nino dedi ki...

mmm nefissssssss

sarımutfak dedi ki...

ellerine sağlık nefis olmuş alttaki fasulyede keza öyle nefis
öptüm cnm

zarpandit_gokche dedi ki...

ahhh ahhh şimdiolsada yesek yeminle az önce yutkundum:)
ellerine sağlık:)
bu arada canım bi proje için anket düzenliyoruz blogumda yayınladım tıklarsan sevinirim:)

nzlgl dedi ki...

enfes görünüyorlar
ellerinize sağlık
sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Canım ellerinize sağlık, çok güzel olmuş, çokta güzel sunmuşsunuz, ellerinize sağlık, sevgilerimle...

kizilciksurubu dedi ki...

Cok nefis görünüyorlar, ellerine saglik canim. Iyi hafta sonlari..